Manager Service

“JOUW MEDEWERKERS OP DE EERSTE PLAATS ZETTEN, ZODAT ZIJ DE BEZOEKER OP DE EERSTE PLAATS KUNNEN ZETTEN”

Het script

Stel je voor… Jij bent Manager Service en operationeel verantwoordelijk op de vloer van jouw theater. Je bent een inspirerend leider voor het team en de ogen en oren van de Manager Theatre. Samen met je crew hebben jullie één missie; er alles aan doen om bezoekers de beleving van hun leven te geven.

De Casting

Komt er een twinkeling in je ogen als je vertelt over hoe je de verwachting van de bezoeker hebt overtroffen? Kun jij service employees veilig laten voelen en ze motiveren het meeste uit zichzelf te halen? Als je jouw rol vol passie kunt vertolken, voel je je echt thuis bij Pathé.

Geboren leider; je hebt MBO- of HBO-werkniveau en minimaal 2 jaar ervaring in een leidinggevende functie

Sfeermaker; je hebt aantoonbare succesverhalen in het creëren van een goede werksfeer

Service-minded, je hebt een sterke affiniteit met hospitality

Flexibel, voor jou liever geen 9 tot 5, maar ook avonden en weekenden

De rol

  • Operationele aansturing van het team
  • Medewerkers coachen & motiveren
  • Het voeren van functionerings-/beoordelingsgesprekken
  • Leiden van grote bezoekersstromen
  • Afhandelen klachten en/of storingen
  • Meedenken in het verbeteren van de bezoekersbeleving
  • Focus op eigen specialisme (Bijvoorbeeld events, horeca, HR)

De Trailer

De Manager Service stuurt het team op de vloer aan als een geboren leider en zorgt voor ervoor dat zij de beste service kunnen bieden. Vindt er een storing plaats? Dat is geen probleem, binnen no time staan de juiste mensen op de juiste plek en kan de storing worden verholpen. Naast de operationele aansturing coacht de manager het team, geeft feedback en gaat in gesprek. Daarnaast werkt de Manager Service nauw samen met de andere managers uit het managementteam en samen zorgen zij dat de bioscoop altijd blijft door ontwikkelen. Geen dag is hetzelfde. Als één team creëren zij samen de aller beste filmbeleving voor de bezoekers en dragen op die manier bij aan het succes van Pathé.

De Beloning

Een goede invulling van de rol wordt uiteraard ook goed beloond, denk aan:

  • Een passend salaris.
  • 8% vakantiegeld.
  • 25 vakantiedagen.
  • Uiteraard: een moviecard! (onbeperkt naar de film mét eventueel een +1).
  • Reiskostenvergoeding (NS-business card of kilometervergoeding).
  • Pensioenregeling via PNO media.
  • Jaarlijkse bonus, gebaseerd op jouw prestaties en die van Pathé.
  • Opleiding- en ontwikkelmogelijkheden; aan de hand van onze opleidingskalender en onbeperkt toegang tot het e-learning platform Goodhabitz.
  • Heel veel enthousiaste collega’s waarmee we los van werk ook leuke activiteiten doen: borrels, sluitdrankjes, sportevenementen, personeelsvoorstellingen.

Meer weten? Klik hier!

Cookievoorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid
Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.