MVO

“WE ZIJN ONS BEWUST VAN DE IMPACT DIE PATHÉ HEEFT OP HET MILIEU ÉN OP MENSEN. PATHÉ OMARMT MVO EN DUURZAAMHEID AL LANGERE TIJD. DAARMEE CREËREN WE EEN DUIDELIJK EN HELDER BELEID VOOR DE TOEKOMST. IK BEN ER TROTS OP DAT MVO EN DUURZAAMHEID STEEDS MEER DEEL UITMAKEN VAN ONZE REGULIERE WAY OF WORKING, EN DAT WE OP EARTH DAY HIER SAMEN MET ONZE BEZOEKERS EEN POSITIEF VERSCHIL IN KUNNEN MAKEN."

- Jacques Hoendervangers, Algemeen Directeur Pathé

MVO-ambitie

Pathé heeft als doel om in 2025 haar MVO-ambitie te behalen als inclusieve en maatschappelijk erkende bioscoop van de toekomst. Dat kunnen wij niet alleen maar doen wij samen met onze medewerkers en bezoekers. De pijlers van het beleid zijn Happy Planet, Happy People en Happy Employees. Met ons beleid dragen we bij aan een beter milieu in en om onze theaters, maken we bioscoopbezoek toegankelijk voor iedereen en bieden we een fijne en inclusieve werkplek voor onze werknemers. Hoe dat er precies uitziet? Check de verdieping van elke pijler.

Cookievoorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid
Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.